onsdag, december 27, 2006

Vi ska på kryssning

Japps, jag och tjejen ska iväg på kryssning med Birka Paradise idag kl 18:00. Ska bli skönt med lite ombyte efter en social julhelg. Som jag nog nämnde tidigare så var det första julen jag inte firade med min "göteborgsfamilj". Det är klart att jag saknade dem, men det kändes väldigt bra att fira med min nya familj här i Stockholm också. I båda fallen är man ju omgiven av dem man älskar och de som älskar en och det är ju huvudsaken så här i juletid. Nästa år får vi se om vi inte ska fira med mina föräldrar i Gråbo, eller så kanske vi bjuder upp dem till Stockholm. Tills dess så har vi flyttat (enligt plan) och jag hoppas att jag är bofast här i Stockholm (även om jag kanske inte blir Stockholmare, vilket oroat vissa :-)).

Ska i alla fall bli gott att kunna ta sig en öl, äta gott ikväll på buffén, sova hur länge vi vill och vakna och mysa tillsammans, få frukosten serverad och bara kunna ägna tid åt varandra.

/// Frederik och Anna