tisdag, december 12, 2006

Seg start

Där fick man för att man gick och la sig i god tid. Var redigt seg imorse och hade ont i huvudet. Gick dock över med ett par värktabletter i kroppen så jag är på väg till jobbet om än lite senare än planerat. Kände att det inte var SÅ illa ställt att jag måste vara hemma. Då är det bättre att ta sig iväg och inte känna sig irriterad över att jag är hemma.

Tror det är lite av en reaktion på min frustration. Vill veta vad som gäller på jobbet och framtiden där, men det är saker som drar ut på tiden. Tidigare har jag varit nöjd med att låta tiden gå och återhämta mig och bli stabil. Nu är det mer så att jag vill att det ska snabbare framåt och att saker ska hända!

Resten av livet går framåt på ett underbart sätt och då vill jag givetvis att jobbdelen ska ordna sig också. Eller så vill jag kunna gå vidare och avsluta det som varit. Det är inte lätt att sätta fingret på vad det är alla gånger, men detta är vad jag tror just nu.

Nej nu är det snart dags att dra sig till bussen. Känns gott att jag tog mig iväg! En seger!

En helt annan sak är: Nya Sleeper Cell verkar bra, har sett första avsnittet. Bra att ha nu när andra serier går i ide inför jul ett tag. Sen är ju Heroes en otroligt bra serie som man bara måste se! Realistisk (nåja, går väl att använda det ordet?) serie om människor med superkrafter ... bra story, coola karaktärer. Se den!